MTK Skolen logo

Stillasebygger 9m

Stilassebygger 9+

Anhuker

Våre dokumenterte kurs tilbyr grundig, praktisk opplæring som bygger opp kompetansen din og forbedrer ytelsen din i jobben. Selv om disse kursene ikke fører til offisiell sertifisering, gir de deg verdifulle ferdigheter og kunnskaper som dokumenteres for å vise at du er opptatt av faglig utvikling.

MTK Skolen AS fokuserer på å levere dokumentert opplæring av høyeste kvalitet. Våre kurs følger forskrift om utførelse av arbeid §10-2, noe som sikrer at du får praktisk og teoretisk opplæring som gir deg omfattende kunnskap om betjening av utstyr, sikkerhetsprosedyrer og beste praksis i bransjen.

Fallsikings kurs hos mtkskolen

Våre kurs

This is the space to introduce the Services section. Briefly describe the types of services offered and highlight any special benefits or features.

Service Name

Vi tilbyr dokumentert opplæring på ledetruck, palletruck og ledestabler klasse T1 som nettkurs. Hensikten med opplæringen er å gi bruker en god innføring i sikker bruk av arbeidsutstyret, slik at uhell og ulykker i forbindelse med bruk unngås. God holdning til sikkerhet bidrar til sikker bruk.

Ledetruck, palletruck og ledestabler klasse T1

gaffeltruck vedlikehold

Kommer snart

Høyhastighet kurs "kommer"

Høyhastighetsbåt

Kommer snart

kommer

Asfaltlegging
Heisekran

Trenger du veiledning?

Er du usikker på hvilket dokumentert kurs som passer for deg? Vårt ekspertteam kan hjelpe deg med å velge det perfekte kurset for å forbedre dine faglige ferdigheter. Kontakt oss for å få personlige råd om det beste kurset for din karriereutvikling.